Älskar paket

   Idag fick jag ett paket med posten. Alltid roligt med paket och det här hade jag väntat på med spänning. En massa roliga saker=)


[True Blod säs 1 & 2]
[Anna Bergendahl - YOURS SINCERELY]
[Erik Grönwall - SOMEWHERE BETWEEN A ROCK AND A HARD PLACE]
[Black Eyed Peas - THE END]
[Absolute Summer Hits 2010]

   Nu ska här lyssnas sönder öronen med lite ny musik och sedan kolla på vampyrer till ögonen blöder. Eller kanske inte. Men det är alltid roligt med ngt nytt och när jag får tillbax på skatten brukar jag alltid unna mig ngt. =)

Var upp till hästen idag. Han är så fin. Och det gick superbra att rida, han blev så fin. Känns riktigt bra att ha satt igång igen och det känns som om jag är på rätt väg.



Var så himla vackert väder idag. Och varmt.


[Min vän Sandra och Calippo]

Annars har jag bara tagit det lugnt ikväll för jag var helt slut efter vi varit hos hästen. Jag har pratat med ngr vänner ikväll oxå på mobilen, alltid lika trevligt. Sedan blev det Fångarna på Fortet, vilka minnen som väcks till liv, jag kan inte ha varit gammal senast det gick. Men SHIT vad jag tycker det är bra, fortfarande=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0