Sträcka lite på benen

Jo jag ska bara slänga i mig ngt att äta, sen blir det promenad. Men jag har inte hunnit städa ngt idag, får ta det lite senare. Börjar känna mig lite stressad, jag hade ju velat hinna med att färga håret. Dessutom måste jag upp och hämta ut fotbollsbiljetterna.
Bror skulle inte med, skulle tydligen vara kallt på söndag. Äh, lite kyla har väl ingen dött av, fast jag börjar misstänka att det kanske är lite fel på mig, jag fryser liksom inte. Brukar kalla mig själv viking :)

Två glas kaffe har jag hunnit få i mig nu, grannen kom ner och fikade och kollade på lite hudvårdsprodukter. Så det finns risk för koffeinkick, fast då borde jag kanske ha känt av det vid det här laget.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0