Storhandling, middag och film..

Jag och vännen åkte iväg till Willys för att handla lite mat och så. Vi hade faktiskt riktigt roligt under vår tur på Willys. Jag var väl lite speedad, men vi tyckte faktiskt rätt lika jag och vännen :)
Här är vi och handlar på Willys
Blev en rätt så fylld kundvagn. Alla varor lite huller om buller.

Medan jag låg och sov en stund så lagade vännen middag till mig och gentlemannen vi bor hos. Och det är jag väldigt tacksam för att jag fick sova en stund =D
Vår middag torsdag den 26/11
Visst ser det gott ut. Okej inte så proffsigt upplagt, men det får ni skylla på mig. Köttfärssås och spaghetti, det var verkligen supergott :) Jag är så nöjd med maten och jag tror min vän blev glad för att vi sa hur gott det var.

Vi kollade på en film också medan vi åt. Den här filmen valde jag kan jag nog säga. Vi valde den, eller jag, innan vi bar upp våra matkassar.
Film vi kollade på till middagen.
Har ni sett filmen?

Jag tyckte faktiskt att den var lite tråkig emellanåt, men den hade också sina roliga ögonblick. Men båda huvudskådespelarna har varit med i mycket bättre filmer än denna.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm älskar att storhandla mat och älskar den där maträtten =)

2009-11-26 @ 21:21:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0