Grymt trött och besviken..

Jag vill bara krypa ner i sängen för nu är jag så grymt trött. Kan ju bli så när jag inte sovit tillräckligt tvä nätter i rad, och ja jag vet att det är mitt eget fel. Kan bara inte rå för att jag blir så uppslukad av en bok. Det är så härligt att läsa när det är bra, bara trist att det då tar slut så snabbt. :(

Ringde till min käre far här ikväll och tyckte att han kunde införskaffa en liten bärbar dator till mig. Inte så att han skulle betala den, utan det gör jag själv. Men han är något mer teknisk än mig och kan mer vad datorn behöver och så, ja så jag tyckte självklart det var en bra idé att be han fixa en åt mig.
Ja, bara det att det var väl mindre smart att höra av mig till honom när jag är så trött som jag är nu ikväll. Fast jag vill ju så gärna ha den där datorn.

Men summan av kardemumman blev att det blive ingen dator till mig ikväll iaf. Eller alltså ni förstår säkert att jag inte skulle få den ikväll, men jag ville beställa den så att jag kan få den snart. Vill ha, vill ha, vill ha!! Iaf så är jag grymt besviken, men det sägs ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tycker inte om det ordspråket just nu bara...

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0