Förundrad..

Jag gick upp vid elva och åt frukost. Ja jag vet det var ju nästan tid för lunch då. Men det mest förunderliga var att jag gick och lade mig igen och somnade om. Så nu vaknade jag till vid två och gick upp. Det mest förundrande är nog att jag skulle kunna fortsätta sova hela dagen.

Kan ju vara att vädret påverkar, det är ju helt grått ute och det regnar ibland, men inte just nu. Ska strax ut och byta till vinterdäck, egentligen verkar det väldans onödigt när det bara regnar, men som sagt så väntar jag bara på att kylan ska komma och snön.

Och för att vara ärlig så när snön kommer och människor sitter med sommardäck på bilen så blir det kaos och jag vill gärna känna mig trygg.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D superkul att höra!

2009-11-08 @ 16:02:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: de va skitgott:D

hihi, okej ;P jag svarar på kommentarer x)

gjort idag?

2009-11-08 @ 17:25:57
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0