Idolfinal 2009

Vilken upplevelse. Jag kommer aldrig glömma det. Och jag kan ju säga att jag inte tänker sitta hemma och kolla på någon mer Idolfional i soffan, jag kommer garanterat befinna mig i Globen =)

Våra platser var inte de bästa, men det var helt klart värt det att bara vara där. Fick dock lite svindel i början, men det gick över efter ett tag. Fick ju annat att tänka på när alla uppträdde och så.

Så här såg det ut på något ungefär, kan ju säga att jag inte har den bästa zoomern på kameran. Men nästa år då har jag tänkt att sitta längst fram vid scenen =D Kan ju hoppas på det iaf, skulle vara toppen för ett Idolfreak som mig =)

Tyvärr har jag ingen bild på vinnaren, men helt klart rätt person vann. Vinnarlåten var hans och jag kommer självklart köpa hans skiva. Vilken jävla röst killen har. Det är bra när jag sitter hemma och kollar på tv, men inget slår ljudet när man nu var där live.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0