Helt körd

Jag slumrade till en liten stund. Jag som tänkte gå på promenad och allt. Fast det positiva är att jag ska ut till mammas och pappas hund och gå en promenix med honom. Så jag får iaf röra på mig =) Men känner mig helt screwed. Jag vet inte vad det är, men jag är inte i mina rätta gängor än. Det kan ju ta ett tag, om det är som i vanliga fall..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Jag ska göra lite peeling på mina fötter tror jag, eller jag vet att jag ska det för det var ett bra tag sedan sist och de behöver verkligen ta igen sig efter Malmö. Sen blir det att åka iväg, ska lämna av en produkt till en kund också på vägen.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. det var så lite så

2009-12-01 @ 12:53:35
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0