Har underskattat kaffe..

Ja det har jag verkligen gjort. Alla tycker att kaffe är så uppiggande men jag har liksom inte alls känt så. Nej allvarligt alltså, det är gott, men speciellt uppiggande har jag inte tyckt det varit.

Men imorse, klockan var väl tio eller lite innan, bror ringer och tycker jag ska upp och röra mig. För mig som kom hem vid två och säkert inte var i säng förrän efter tre kändes det som ett helt företag. Och någon ringer på dörren, slänger på mig morgonrocken och öppnar dörren. Där står bror och flinar. Jag älskar min bror, men kanske inte på morgonen när jag knappt sovit.

Iaf sätter jag igång kaffebryggaren. Kaffe är verkligen gott på morgonen. Från att ha varit som en död sill till att vara en helt normal människa på nolltid. Helt jävla fucxking amazing. Så jag har helt klart underskattat kaffets effekt. Från och med nu är jag bara så himla impad av kaffe på mer än ett sätt =D

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag vet inte, kände inte för att vara där i år :D haha

2009-12-12 @ 13:10:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-12 @ 13:15:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0