Kyligt men solglimtar

   Igår blev det inget inlägg för jag for till mamma och pappa och kollade på valvakan där. Hade köpt med mig godis och så köpte jag två nya filmer igår också. Valet var spännande. Vi lever i en demokrati och man får rösta precis hur man vill. Men att SD kom in i regeringen känns inte riktigt säkert och tryggt. Egentligen har jag mycket mer att säga i denna fråga för jag stöder inte SD på något sätt men jag orkar helt enkelt inte prata om det.

Vi får helt enkelt se hur det blir om några dagar men det känns inte riktigt bra med det valresultat som blev.



   Idag när jag kom hem var jag lite seg. Men sedan for jag upp till hästen och red. Det var himla härligt, varmt när solen tittade fram, men annars har det blivit något kyligare i luften.

Annars har det bara varit lugnt ikväll, framför tv:n och läst en massa. Men nu ska det bli skönt att få krypa ned i sängen=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0