En helt vanlig dag

   Idag steg jag upp vid nio. Jag fick städat hos mig idag, skönt=) Men vädret var inte så roligt ute eftersom det småregnade och var riktigt grått. Vilket kändes lite deppigt, tur då att jag hade en lunchdejt med min vän Annelie bokad=)



Vi gick sedan till biblioteket där jag hämtade en bok som jag hade reserverat, och sen gick vi upp och handlade på Ica. Skönt att ha det gjort. Jag fick skjuts hem av Annelie eftersom att det regnade.

   Hemma har jag bara latat mig med en bok och framför datorn. Senare blev det tv, Biggest Looser, Biggest Looser Sverige och The Good Wife stod på schemat. Nu ska jag snart krypa ner i sängen och få lite välbehövlig sömn.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0