Inte tyst längre

   Det har varit lite mycket på sista tiden och det är därför jag inte uppdaterat något. Har helt enkelt inte haft ork eller inspiration till att göra det.

I helgen har jag haft hand om hästen. Vi har haft det mysigt ihop, även fast det nu börjar bli lite kyligare ute.
Var även på bio i helgen med släkt, vi såg I Rymden finns inga känslor. Jättebra film, mycket skrattande och blev nästan en del tårar också. En härlig film som jag absolut rekommenderar att se. Efter bion var vi på Mongolisk restuarang. Buffé blev det. Smaskens=)



   Idag har jag mest tagit det lugnt. Har även fått städat hemma. Jag var upp till biblioteket och lämnade tillbaka lite böcker. Sedan gick jag och handlade lite mat. Men mestadels har det varit lugnt hemma, vilket har varit väldigt skönt att bara lyssna på min kropp och bara tat lugnt.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 23:20:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0