19/10-10

   Idag vaknade jag innan klockan ringde. Kände mig rätt så utvilad, men lite seg. Kanske var det regnandets effekt på mig. Åt frukost, bokade om tvättstugan, satt framför datorn, läste och gjorde lite annat smått och gott.

På eftermiddagen gick jag upp för att handla hem lite saker. Kylskåpet var rätt tomt och det behövdes lite andra saker också.



   Vid fyra gick jag till Källan. Det var lite folk där. Några satt och scrapbookade. Jag tog en kopp kaffe och gjorde dom sällskap. Inte för att jag är så intresserad av scrapbooking egentligen, utan mest för att jag gillar att sitta och prata och se på alla fina saker dom gör. Hjälpte även till lite faktiskt med scrapbookingen, kul att göra litegrann=) Det blev fint också.

Gick upp till Ica och handlade med mig middag som jag åt på Källan. Jag stannade där till dom stängde vid nio. Vi satt och pratade och kollade på tv. Jättemysigt och väldans trevligt!!

   Imorgon ska jag upp tidigt och iväg så nu är det dags för sängen. Sleep tight!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0