Projektdag

   Idag har jag varit på möte med SARA-projektet. Det var riktigt intressant. Jag tror det här blir bra i slutändan. Äntligen är jag på väg någonstans. Det är ett tag till nästa möte bara och det är lite synd, men men jag får vara glad för det lilla=)

Jag har även varit en snabbis på Källan idag och tagit en kopp kaffe och snackat lite skit. Alltid trevligt och det är ett riktigt mysigt ställe med massa trevligt folk.

   På kvällen stack mamma och jag upp till stallet för att prova täcket på hästen och för att se om tränset passade. Allting satt perfekt. Fixade även på mitt nya schabrak på sadeln och sedan var det klart där uppe.



När jag kom hem fick jag plocka in två kartor ägg och sedan ta hand om Poppe ett litet tag. Som vanligt blir han bortskämd när han är här. Vad annars har man husdjur till ;)

   Kvällen har spenderats framför tv:n och så har jag broderat en del. Kollade på en ny serie som började idag, Nikita. Jättebra serie verkligen. Coola brudar och vapen, kan det bli bättre=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0