Powernap

   Idag hade jag ställt klockan, men av någon anledning så vaknade jag inte av den. Jag vaknade kvart över tio med ett konstaterande att jag försovit mig lite med tanke på att jag hade tvättstugan halv elva. Men jag hann och det blev mycket tvättat idag. Alltid skönt när det är gjort.

Jag kände mig något seg så jag gjorde något idag som jag faktiskt inte brukar göra. Jag sov lite middag. Varför jag inte brukar göra det är för att då har jag svårt att somna när jag väl ska sova. Men det blev en skön liten powernap och jag kände mig mycket piggare efteråt.



   Jag gick till Källan sent på eftermiddagen och tog med mig kvällsmat. Det första jag gjorde var att ta en kopp kaffe eftersom jag inte hunnit få i mig det hemma. Det var himla mysigt på Källan och träffade många trevliga människor idag.

På kvällen fick jag hänga med en kompis som behövde ta bort sin katt. Det var inte roligt. Men han mådde inte alls bra så det var det rätta att göra. Stackars min kompis, det var inte lätt. Men tyvärr gick det inte att göra honom bättre på något sätt.

   Vi spelade TP på Källan också. Och det är alltid kul, även fast det inte är de lättaste frågorna på de spelet. Men helt dum i huvudet är jag ju inte som tur är.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

Haha nej jag var bara lite sur :) Kristdemokrater är ju kända för att undermedvetet vilja begränsa den fria sexualiteten på så sätt att dom bl.a håller stenhårt på sexköpslagen; en lag som säger att man inte har rätt till att göra vad man vill med sin egen kropp. (en jävligt felaktig lag i mina ögon).. osv.

Men jag överdrev mest. :) Det jag skriver (SÄRSKILT när jag är förbannad) är ofta överdrifter. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0