Pakettajm

    Klev upp lite sent idag, ja ibland tillåter jag mig en rejäl sovmorgon=) Vädret var ju inget vidare ute, blåste och snöade. Inget väder att utöva bilkörning i direkt så hästen fick vila idag. Kändes skönt också för mig för har känt mig rejält slut efter helgen.



Idag har jag diskat och lagat mat, korvgryta på lchf-vis. Annars har det mest varit lugnt, datorn och läst en del.

   När posten kom så fick jag även ett paket. Jag måste säga att det känns lite som julafton, även fast jag redan vet vad som är i eftersom det var jag som beställde det.
Paketet innehöll:
Veronica Mars Säs 1,2 & 3
Underworld
Underworl: Rise of the Lycans

Andra filmen i den trilogin hade jag redan. Så behöver jag även säga att jag har tittat på tre program på Veronica Mars säs 1=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0