Frostiga nätter

   Nu har det inte blivit något inlägg på några dagar, har varit lite fullt upp. Jag hade hästen i helgen och det har gått bra. Mamma var med upp igår och sedan sov jag över hos föräldrarna. Alltid trevligt när jag blir bjuden på mat där=) Kollade på Beck på kvällen och det blev ju rätt sent.

Idag åkte jag hem från föräldrarna. Jag fick lov att skrapa rutorna eftersom det var rejält med is på dom. Ja nog fan har det varit kallt natten till idag och det är även kallt ikväll. Ser ut att bli värsta busvädret nu. Det är bara och bylta på sig rejält.



   Idag på eftermiddagen gav jag mig av till Källan. Drack kaffe där och snackade med folk. Spelade även TP med några stycken. Gäller att träna de grå ibland=)

Efter att ha handlat hem lite mat så har jag mest varit hemma och bara tagit det lugnt. Kollat på tv och broderat.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0