Cold into the bones

Så himla kallt. Tur att jag fick ett par tofflor i julklapp av mamma och pappa. Annars hade jag fan avlidit på detta golv. Det är ca 22 minus ute om inte ännu kallare och dessutom är golven i denna lägenhet kalla som utav helsike i vanliga fall.
Ja ni kan ju tänka er hur sköna de är att gå på barfota nu.

Så här mysigt var det mitt på dagen idag=) Ah sköna härliga ljuva sol, även fast det var kallt då också. Men solen värmer och jagar bort skuggorna ur ens frusna själ.
Nu är det dags att krypa in under täcket och hoppas på att jag får tillbaka värmen i min frusna kropp=)

Puzz Puzz //Zozzo


Kommentarer
Postat av: Anonym

sidan heter www.watch-series.com så får du välja series och bokstaven d för drop dead diva =)

2010-01-06 @ 00:51:58
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0