17/2

Ikväll har jag bara tagit det lugnt framför tvn. Har liksom inte orkat annat. För dagen har varit full av saker jag gjort.


Har tittat på filmen Flickan. Den var helt okej, 80-talet någon gång skulle jag gissa på. En tioåring lämnas hemma ensam en tid. Helt jäkla otroligt, väcker mycket tankar om hur man som vuxen kan lämna ett barn som är så ungt helt själv.


Har även gått en promenad med mammas och pappas hund ikväll. Sedan följde han med mig hem så han slapp vara ensam kvar hemma hos mamma och pappa. Mamma hämtade upp honom när hon var på väg hem från stallet.

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och få en god natts sömn=)

Puzz Puzz
//Zozzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0