Supernöjd!!!

   Idag vaknade jag lite sent, men jag hann till tvättstugan iaf och tvättade upp en massa kläder. Efter tvättstugan gick jag till Biblioteket för att lämna tillbaka några böcker och sedan lämnade jag tillbax filmen. Efter det for jag och mina vänner iväg till frisören för att få oss klippta.


[Så här såg jag ut i håret innan klippningen]



[Så här såg vi ut i håret alla tre vänner innan klippningen]



[Så här såg jag ut efter klippningen]



[Så här såg jag och mina vänner ut efter klippningen]


   Jag är supernöjd. Blev precis som jag tänkt mig. Vilken duktig frisör jag hittat, eller rättare sagt mina vänner hittade henne åt mig=) Så himla värt pengarna, jag kommer garanterat åka tillbax till henne fler gånger.

Ska natta tidigt ikväll och hoppas på att få sova för imorgon är det Håbo Festdag!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0