Släktträff på ön

Imorse när jag vaknade så var jag helt slut och dessutom så hörde jag regnet smattra utanför. Jag tänkte för mig själv, vilken tur att vi inte gick vidare till slutspelet idag. =)

Vi tog det lugnt idag på dagen och sedan åkte vi iväg till min faster och farbror.

När vi stod och grillade så började det regna igen. Otur, men faster och farbor hade ett tält som var regntätt=)
Så vi satt där under och åt middag och myste tillsammans.
Tiden gick snabbt och helt plötsligt började mörkret komma.


Det var verkligen jättetrevligt att träffas allihopa. Vi skämtade och skrattade en hel del. Vi kom dessutom överens att vi ska vara med i Kubb-VM nästa år också=D



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0