Otursdag???

Idag började jag min dag med tvättstugan. Det är sådant där som bara måste göras hur trist det än är. Efter det gick jag upp till centrum och handlade och lämnade tillbaks gårdagens filmer plus att jag hyrde nya filmer=)


Efter att ha träffat på en bekant och haft en pratstund gav jag mig av hemåt där jag slog mig ned i soffan för att börja kolla på den ena filmen.

Sevärd film. Charmig och rolig på sina ställen och en väldigt stjärnspäckad film.

Efter det åt jag middag och sedan gav jag mig av uppåt Källan för en fika och träffa lite folk. Det blev även film, Shutter Island med Leonardo Dicaprio. Den var himla bra. Gäller att vara vaken för att hänga med. Blev riktigt berörd på vissa ställen.

Sedan gick jag hemåt, kvällen hade svalnat av och det var riktigt skönt ute. Väl hemma så slog jag på den andra filmen jag hyrt.

George Clooney är en av mina favoritskådespelare. Och filmen var helt okej och den hade säkert sin mening, fast jag missade den helt måste jag nog ärligt säga. Men jag är ändå glad att jag sett den=)
Har ni sett den och vad tyckte ni??



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0