Mjukglass i hamnen

Idag stack vi iväg från huset efter lunch-tid. Åkte förbi min faster och farbror i Väte och lämnade av mammas väska plus at vi fick oss en liten prat- och fikastund=)

Sedan stack vi vidare till Visby och en restaurang där för vi var grymt hungriga allihop.

God mat till ett rimligt pris.

Efter det blev det glass. Jag tog en mjukglass för kulglass åt jag för ngn vecka sedan. Mumsigt som bara den. Men vill man ha kulglass så har de 140 sorter att välja mellan. Väldigt populärt=) Jag tog oxå en Caffe Latte efter glassen för att det är så himla gott.


Visby stad är så himla fin. Vi lämnade sedan av mamma vid båten för hon skulle hem till fastlandet för att börja jobba imorgon. Men det var en fin kväll med lite solglimtar.

När vi kom hem tog pappa och gick iväg på en promenad med Poppe och jag gick ut för att öva på 8-meterskast i Kubb. Så när pappa kom tillbax så tog vi och spelade mot varandra=)

Inte för att skryta, men jag vann =D Superglad blev jag. Pappa förlorade första set pga nedkast av kungen, vilket han annars skulle ha vunnit. Erkännes motvilligt. Men andra set var jag grym och spelade kasten rätt=) Bådar gott inför nästa år..hehe...

Ett Canasta-parti ikväll med pappa, bror och Kim brorsans fästmö. Vi spelade ett parti i tre timmar. Det var lite i längsta laget. Men shit så roligt vi hade=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0