Frozen Kiss

   Ikväll när jag loggade in på bloggen hade jag fått en kommentar. Tack Moster och Ingela för den, det värmde och jag blev alldeles rörd.

Idag steg jag upp vid tolv, hade alldeles för svårt att sova i natt så hade svårt att ta mig upp ur sängen. När jag väl var en ny människa efter duschen åkte jag och hämtade min mamma så att vi kunde göra lite ärenden på centrum. Vi spenderade fyra timmar tillsammans, vi var i affärer, träffade människor m.m.

   Efter jag hade skjutsat hem henne igen så for jag ner till mig och mötte upp en vän. Vi hyrde film och handlade tillsammans och sedan gick vi hem till mig för att äta och kolla på film.

[Frozen Kiss]

Baseras på en sann historia. Två unga människor hamnar ute i ett snöoväder och fastnar med bilen. Helt okej film.

   Sedan hjälpte min vän att plocka i ordning hemma hos mig inför lördag. Så nu ser det skapligt ut hemma hos mig. Jag har en ovana att släppa saker och ting där jag står och då blir det svårframkomligt i min lägenhet tillslut. Så tack så hemskt mycket för hjälpen älskade vän!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0