From Paris with Love

Idag gick jag upp först vid halv elva. Kände mig seg och helt matt i kroppen. Jag åt frukost och drack kaffe i lugn och ro, medan jag mezzade med några vänner.

Åkte sedan ut till hästen och var en sväng förbi vårdcentralen med en vän. Varmt blev det idag oxå, shit. Det hade jag inte väntat mig, men samtidigt skönt att hösten hålls stången ett tag till=)

Jag var upp och fikade med vännen på Åbergs Museum idag. Det var jättetrevligt=) Vi satt på deras uteservering och solen sken. Bäst att passa på att lapa i sig det sista av solen innan det är för sent.

Jag hyrde två filmer att titta på idag.

Verkligen jättebra. Spännande! Helt fantastisk. 
Har ni sett den?
Tror ni det kommer en uppföljare?


När jag började kolla på den så kändes det som jag bara skulle slötitta, inget speciellt. Men shit vad bra den var. John Travolta i den här filmen var ju strålande. Riktigt rolig på sina ställen, och mycket actoin=D
 Love it!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0