Födelsedagsfirande

   Idag var jag seg på morgonen. Så jag satt framför datorn en bra stund och sedan kom en vän till mig och lämnade tillbax en mobil som hon lånat av mig. Sedan gick vi upp och tog en fika på det nya fiket i centrum. Riktigt mysigt ställe med gott om plats och bra priser. Det var riktigt trevligt=)

   Sedan mötte jag upp en annan vän till mig och vi var in och handlade tårta. För det är ingen vanlig dag idag utan det är Yvonnes födelsedag, hurra hurra hurra!!!!


Jag, Annelie och Lotta fixade tårta och kort. Kortet är gjort av min vän Annelie, men jag har ingen bild. Jag hoppas att hon kanske lägger upp bild på kortet på sin blogg som ni hittar här!!!


   Tårtan var jättesmarrig!! Vi satt och fikade en bra stund och hade jättetrevligt=)

Sedan knallade jag hem till mig efter att ha varit en snabbis på Ica och handlat hem lite varor. Här hemma har jag bara tagit det lilla lugna och självklart har jag tittat på kvällens program av Fångarna på Fortet. Tittade en snutt på Biggest Looser på femman oxå, det har tydligen börjat en ny säsong igen. =D



Puzz Puzz
///Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0