Fina hästen

Idag så åkte jag upp till stallet med sadeln för att jag skulle rida. Jag tog in Calippo och borstade igenom honom, han kändes fint. Sedan fixade jag allt och gick ned till ridbanan för att rida min älskade häst för första gången på ca 2 månader. Det kändes toppen och härligt att vara tillbax på hästryggen. Det är som om alla bekymmer flyger iväg när jag är på ryggen på en häst. Terapi om något=)


[Calippo]

Efter stallet åkte jag hem och fixade mig i ordning och sedan gick jag upp på Källan. Vi såg en film ikväll, Brothers, riktigt bra. Har ni sett den??

Efter källan drog jag in på Ica med en vän och jag handlade hem lite block och sedan två filmer som jag hittade=) Efter det stod jag och vännen och snackade en bra stund. En riktig vän är någon som man vet finns där även fast man inte träffats på ett tag. Det är guldkorn som man ska ta tillvara på!!


Jag lovade ju en bild på mig i nya hårfärgen igår.

Jag är verkligen helnöjd och det är så det ska vara. Fick många kommentarer om min nya färg och alla var positiva=) Ser fram emot klippningen på fredag. Nu kanske några tänker; Vad finns det att klippa? Inte mycket ska medges men en del finslipningar kan aldrig skada ;)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

haha tack så mycket :D det var kul att höra ^^ kul o se dig igen förövrigt :)

Thanks for the memories ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0