En regning dag!!!

   Idag har det regnat en massa här. Nästan så man blir lite deppig. Jag har varit ute och kört en massa bil och vindrutetorkarna har gått i ett huj.


[Solig bild från Visby i somras]

Sedan har jag varit uppe vid hästen, men eftersom det var sådant satans väder så fick han vila idag. Men jag borstade igenom honom ordentligt och kelade lite med honom. Sedan smörjde jag träns och sadel så det är gjort=)


[Charmig restaurant i Visby]

   Jag är tyvärr fortfarande lite förkyld, men bättre än igår. Så ikväll har det bara blivit lugnt framför tv:n med bl a Fångarna på Fortet. Jag har dessutom gjort valbarometern på SVT. Har ni gjort den?? Till viss del stämde det, men annars var det skrattretande.


[Visby är rosornas stad]

Förhoppningar på att vara helt frisk imorgon. Nu ska jag nanna kudde=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0