Årliga sjukan

   Idag har jag inte så mycket att berätta. Jag tog mig för det första knappt upp ur sängen imorse, vid ett började det likna ngt. Som ni säkert gissat är jag sjuk. Feber, igentäppt näsa så det är ett under att jag kan andas. Och en jädrans huvudvärk. Så det har inte blivit många knopar gjorda idag. Men jag är ursäktad.



Efter att ha sovit en tre timmar så känner jag mig ändå lite piggare så här på kvällen. Men känner mig ngt dunig i huvudet och näsan är inte bättre den. Jag har slappat framför Fångarna på Fortet här ikväll, missade Biggest Looser för då låg jag och sov så gott. Vaknade av ett plingande på dörren, det var Socialdemokraterna som ville lämna sina papper. Jag orkade inte öppna så de skickade in pappren genom brevlådan.

   Hoppas på att det känns ngt bättre imorgon!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0