An ordinary day

   Idag klev jag upp tidigt, utvilad, nej det var jag inte. Men huvudsaken är att jag kom upp=) Jag har fixat och donat hemma och suttit en bra stund framför datorn. Sedan gick jag upp till Källan och tog en fika. Vilket var supertrevligt som alltid=)



   Vädret har väl varit sisådär idag, men jag tyckte det var rätt skönt ute faktiskt. Inget att gnälla över. Jag mötte upp mamma i centrum och vi åkte iväg och handlade på Coop i Kungsängen. Alltid lika trevligt att köra deras lyxbil jämfört med min. Även fast jag såklart tycker om min bil väldigt mycket!

Jag har handlat på mig en del grejer från Coop, två filmer, avokado, makrill i tomatsås, trosor, långkallingar till vintern, tröja m.m. Blev en hel del tillslut. Sedan åkte jag hem med mamma som handlade rätt så mycket mer än mig, och hjälpte henne att fixa in varorna, kelade med Poppe och sedan stack jag hem till mitt.



   När jag kom hem har det mest blivit sittandes vid datorn, även fixat en del annat och så har jag ätit. Men det har inte hänt så mycket mer. Toodilooo!!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Annelie

Missade dig på Källan i dag. Fika i helgen?

Kram Annelie

2010-08-27 @ 01:08:49
URL: http://lillbobo68.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0