Min pappas dag

Idag fyllde min pappa 50 år. Och som alltid när någon fyller jämnt ska det ju vara lite speciellt=) Så pappa fick i uppgift att köra först till Kista och sedan tog min bror över ratten och körde vidare mot Norrtälje. Vi åkte i två bilar för vi var allt som allt åtta personer=)

Väl i Norrtälje och framme på flygfältet...


Min pappa skulle få flyga flygplan. Självklart inte helt själv utan någon som satt vid sidan av och var med för säkerthetsskull.


Min pappa piloten.


Kontrollpanelen. Inte lite att hålla reda på.


De var uppe i 20 minuter och flög. Han som hade ansvaret lyfte upp planet och landade det. Snacka om att min pappa fick en härlig födelsedagspresent. Och han var inte lite uppspelt efteråt.

Själv skulle jag vilja åka i en sådan här, även om inte just i denna. Så ser fram emot min trettionde födelsedag, det är några år kvar...



Puzz Puzz
//Zozzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0