Välkommen till min nya blogg!

Okej...nu börjar mitt nya liv...lr kanske inte...men tänkte jag skulle testa det här med bloggande iaf...

Just nu får ni stå ut med att det ser lite trist ut...har ingen digitalkamera...efter att ha pajat den ena helt på egen hand och den andra la helt enkelt bara av...tekniken är inte riktigt med mig...men det positiva i det hela är att jag ska åka och köpa en ny i veckan...weiiii jag får shoppa :)

Ja jag har blivit lite shopaholic på senare tid...förr tyckte jag inte riktigt det var min grej...men hur kul är det inte att spendera pengar då??...även fast plånboken mår inte alltid så bra av det har jag märkt...

Vad ska den här bloggen handla om då?? Ja du...det vet jag inte riktigt...mina tankar och åsikter...livsfilosofier...lite om min hobby...vad jag sysslar med osv. Låter kanske lite trist...jag hoppas det inte bli så...det sista jag vill vara är en liten grå mus i ett hörn...
Vad jag INTE  vill är att hoppa på en massa människor...pajkastning är nog inte riktigt min grej det heller...varför?? Jo för att jag kan nog vara bra på att kasta...men inte på att ta emot...och om inte jag är bra på att ta emot...hur känner sig då dem andra?? Vissa kanske inte bryr sig...medans andra tar j*vligt illa vid sig...

Jag måste nog påstå att jag kan vara av den senare kategorin...även fast jag kanske skulle vilja påstå ngt annat...lr ja det beror på vad det gäller...vissa saker rinner bara av mig..men andra saker kryper in under huden på mig å så går jag runt å ältar i veckor...är det ngn som känner igen sig?? Man kan bli så himla förbannad...lr det kanske bara är jag...

Blev ett långt första inlägg...

Pussar å kramar

//Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0