Trist :(

Ja det är det verkligen. Gick promenad med hästen i detta positiva väder(ironisk). Grådaskigt och lite regn, inget vidare. Men det var ändå skönt att få sträcka på benen och få lite frisk luft, jag får helt enkelt se det positiva. Tror att annars är det lätt att deppa ner sig.
Så jag kom hem för en liten stund sedan och då är det redan mörkt ute. Det blir mörkt så snabbt nu, å mörkare kommer det bli för natten mellan lördag söndag drar vi tillbaka klockorna en timme. Det positiva är att jag får sova en timme längre :)

Här nedan kommer lite bilder på min guldklimp Calippo. Han var så himla duktig idag :)

Pussar å kramar
//Zozzooo

Calippos huvud.

 

Calippo i annan pose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0