Top Model

Har tittat på ett avsnitt av Top Model, det var bra. Det är alltid skönt att sätta sig å kolla på tv på ngt som man inte behöver hänga med i. Sen så sprang jag upp till Ica för att köpa lite nötter som snacks för tänkte slå på en film. Var tyvärr inget intressant på tv idag. Har precis gjort i ordning kvällste oxå, så nu blir det lite mys.

Läste förresten på Aftonbladets löp att Moa och Carl från Idol hade blivit misshandlade av ett ungdomsgäng i Göteborg. Fy vad hemskt tycker jag. Var är Sverige på väg, är det helt plötsligt okej att vara ute å misshandla folk? Jag menar man borde ju ha lärt sig ngt från Ricardo-fallet...han som misshandlades till döds. Att inte ungdomar fattar bättre...att slåss löser inga problem, det skapar bara nya.

Nej nu ska jag relaxa lite...

Pussar å kramar
//Zozzooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0