Svinis

Var upp te centrum, träffade på en del man kände. Tog en kopp kaffe å snackade m folk. Kom in på Svininfluensan av ngn anledning. Ta sprutan eller inte(?), det är frågan. Vad tycker ni?

Jag ska inte ta den har jag bestämt mig för, jag menar jag kan ju bli sjukare än vad jag kan bli av själva influensan, sedan har jag läst att man kan ju bli halvförlamad, och måste säga det att eftersom det just är jag så skulle jag nog ha oturen att bli halvförlamad. Fast det är klart det vet jag ju inte, men tycker att det vore lite dumt att chansa.
Tydligen ligger jag i riskgruppen, nedsatt lungkapacitet lr astma lr vad det nu är, men jag tycker att jag är frisk och fungerande, tycker inte att jag ligger i riskgruppen. Och även om jag nu gjorde det, jaha so what? Jag tänker inte ta den där sprutan, punkt slut.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan å titta på CSI å dricka te.

Pussar å kramar
//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0