Slödag..

Ja det blev så. Har inte gått på någon promenad och nu hinner jag inte för ska iväg och kolla på innebandy efter att jag varit uppe och handlat. Drog ut på tiden att fixa över låtar till mobilen. För självklart så hittade jag inte usb-kabeln, så sprang runt som en tok och letade efter den. Till slut kom jag på att jag har ju en till ericsson-mobil och det betyder en till kabel och den hade jag som tur var inte packat upp än. Så jag kunde börja överföra låtarna :) Men det tog ju sin lilla tid.

Fick lov att flytta över pengar oxå från sparkonto till personkontot. Tänker inte på att kortet är ju trasigt så jag tar kod-inloggningen. Sätter i kortet i dosan och vips, det funkar. Helt amazing, jag är förvånad. Helt weird att det inte funkar i bankomaten, så nu måste ju jag självklart testa om det funkar där oxå.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D jättekul att höra!

2009-10-31 @ 16:54:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0