Prommis å smaskens..

Gick promenad på lite över en timme, bra gjort, klapp på axeln. När jag var ute på den här sköna promenaden så såg jag en ball grej. Det var två killar på en tandemcykel, inget ballt i det, men den var rosa...ja ni hörde rätt, tandemcykeln var rosa. Snacka coolt, eller vad tycker ni?? Jag log smått för mig själv där jag gick med mp3n inpluggad i öronen. Fast samtidigt lite förbannad att jag inte hade kamera.

Satte mig framför datorn och checkade av mejlen, när jag loggtar ut hamnar jag alltid på msns startsida. Läste att i slutet av september så var Béyonce å Lindsay Lohan på ngn gala tillsammans. Var tydligen ngt om en loge som Béyonce hade begärt. Alltså uräkta att jag tycker så här, men helt plötsligt när man är kändis då ska man ha champagne, logen ska vara målad i en speciell färg, det ska finnas frukt lr mat lr godis, lr you name it... Men vilka jäkla divalater. Som om det inte finns större problem i världen lr??

Sen måste jag bara göra ett inlägg om en väldigt god paj från Felix. Åt den själv nyss, bara så yummie... Pajen är fullkorn med lax å spenat m mild ostcreme, bara så himla god. Ngn som testat??

Nej nu är det dags för disktajm, bara så booring...
Pussar å kramar
//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0