Pengar

...är bra att ha :) Skämt å sido...jag får lön idag...så imorgon ska jag åka iväg å sätta sprätt på dem...så får jag helt enkelt leva snålt resten av månaden...lr?? Nja ska iaf köpa en digitalkamera, är lite sugen på en ny väska å ett pra nya skor oxå...men jag får se...snart åker ändå kängorna fram...för nu lider det mot kallare årstid...

Uppe sent idag med...jag skulle ju gå på en morgonprommis...men nej så blev inte fallet...men det blir senare i vilket fall...nu ska jag snart up te stallet...men ska inte rida idag...sadelutprovaren kommer...jag måste ha en ny sadelgjord till min sadel...köpte en som provade igår...men passade ej...d va lite trist...

Pusasr å kramar
//Zozzooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0