Lite skratt...

Kollade CSI, blev lite besviken eftersom Gary e ju med i CSI NY, som jag såg förra veckan på samma tid, men nu var det säsongspremiär för CSI. Det var helt okej, fast det var lite jobbigt eftersom jag inte kände igen karaktärerna. Men det var spännande ändå.

Sen blev det skratt med Roast på Berns, det var helt okej, men roligast ikväll tyckte jag Fredrik Andersson var. Blev lite besviken på Magnus Betnér eftersom han inte var så rolig som jag vet att han kan vara. Petra Mede gick för långt när hon började skämta om Downs Syndrom, för det är absolut inte kul tycker jag.

Börjar känna mig lite krasslig i halsen, hoppas jag inte börjar bli förkyld. Ska försöka vara uppe å titta på CSI NY. Fast det börjar ju inte förrän halv tolv, lite väl sent egentligen för min smak. Får göra mig i ordning för sängen innan så det bara är att krypa ner sen :)

Pussar å kramar
//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0