J-vla korth-lvete

Ursäkta mina fula ord. Men chipet eller vad det är på kortet funkar inte. Det märkte jag igår hos kiropraktorn, så jag gick och fixade så de skickar hem ett nytt åt mig. Men kruxet är att det kommer ju inte förrän i veckan. Och nu är det helg, men kan ju ta ut kontanter på affären när jag är där. Fast det går ju bara ta ut 500 kr över beloppet. Jättebra, jättebra. Jag hade helt glömt bort att kompisen ska ha pengar för biljetten till julshowen, och den var inte billig, kostar 753 kr. Så nu måste jag gå upp till affären och handla iaf minst två ggr. Gud vad roligt, inte direkt nej.

Så det härt med kort är säkert jättebra, men när det strular ja då kan man ju typ inte få ut ngr pengar. Skoj.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0