Gick inget bra...

Ja vad hände med att gå upp tidigt?? Gick inget vidare, fast jag gick upp vid halv nio när klockan ringde, men sen kröp jag ner i värmen igen å då blev jag fast. Jag kan inte förstå de som är så morgonpigga. Men nu är jag uppe iaf, så jag har inte sovit bort hela dagen :)

Lyssnar på blandat på Spotify, det är så skönt med musik, vaknar lixom till på ett annat sätt. Europe var nyss, så himla skön röst Joey har. Måste lägga till lite fler låtar från dem på Spotify. Vad tycker ni om Europe??

Min städkvart idag ska jag dedikera till att ta upp mina utemöbler till vinden från uteplatsen. Jag vet att jag är lite sen med det. Dessutom sitter jag och undrar varför jag ens tog ner de där j-vla utemöblerna, jag har ju ändå knappt suttit i dem i år.

Uteplatsen med möbler och så.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0