Full fart..

Kan ju säga att jag inte hade planerat att gå på mötet ikväll, det var borträknat redan när jag vaknade imorse. Kände bara att jag inte orkade med det. Men sen blev det en tväromvändning och efter min dagliga promenad så nappade min powerpartner med mig till veckomötet.

Jag kan inte säga att jag var så positiv idag, men det var väldigt nyttigt att vara där även fast jag inte alls kände mig motiverad. Lärde mig saker som jag inte alls tänkt på. Så efter time-out denna vecka så kanske jag kommer tillbax starkare än någonsin :) Det gäller att tänka positivt, men inte gå ut för hårt för då är jag slutkörd redan innan det startat.

Nu ska det bli skönt att stupa i säng, läsa lite och sen få stänga ögonen och somna in.
Godnatt och sov så gott alla!!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Dom var riktigt snygga :D

2009-10-27 @ 22:29:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0