Flyttsugen..

Jo så ligger det till. Börjar bli lite rastlös, vill ha ngt nytt. Lägenheten känns gammal, har ju bott här i över tre år nu. Så antingen vill jag byta lägenhet, och ja jag står i kö för det, men det är ju så himla segt, eller så vill jag köpa en lägenhet. Det är ju en investering. Fast då ska jag ju hitta ngt jag vill ha oxå, inte bara köpa för köpandets skull. Får tänka lite mer långsiktigt.

Mötet gick bra. Tur det var med min "plastmoster" och mamma. Då behöver jag inte hålla reda på så mycket..hehe. Jag känner att jag inte riktigt tog in allt, är bara så himla seg. Undrar vad det kan bero på, tycker ju ändå att jag sovit ordentligt. Har fått höra att jag inte är speciellt duktig på att sova när vargtimmen är, för de som inte vet infaller den mellan 01-03 på natten. Det är då man sover som tyngst. Det kan kanske stämma. Jag är en liten nattuggla.

Fast nu ska jag ut och gå en promenad med mp3n som sällskap. Älska musik.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: MILEY

Sv: Yes, allting skulle sitta fint i garderoben! Jo, av egna erfarenheter vet jag att det gäller att ha koll på vad som passar och inte passar att ha när man är llite överviktig.

2009-10-25 @ 13:52:56
URL: http://mileyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0