Bjuden på middag och roligt framför tv:n

jepps...mamma å pappa bjöd på middag idag...var verkligen smaskens...typ rotfruktsgratäng å kött m sås...
Efterrätt på det såklart...grädde toppas m ytterst lite kakao(tror jag) å bär...smaskens...
(Tyvärr ingen kamera så har inga bilder på det underbart goda)

Såg på "Här är ditt liv"...kidnappad Sissela Kyle...efter det Robins...det var så roligt så jag höll på att kissa på mig...Peter Settman gäst...sen sångaren Milow som gör tre spelningar i Sverige...en i Malmö, en i Göteborg och så en i Stockholm på måndag...biljetterna var ej slut...så undrar om jag kanske ska försöka gå på måndag...det vore fantastiskt skojigt...
Får se om jag får med mig ngn som är intresserad....har ju ingen större lust att gå själv...

Sen något sorgligt....Stephen Gately begravdes idag...de resterande fyra bandmedlemmarna sjöng i kyrkan...tragiskt att dö så tidigt i livet...sorgligt överhuvudtaget när ngn dör...R.I.P. Stephen Gately...

Pussar å kramar
//Sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0