Är så fin...

Min häst. Eller ja vår är det väl egentligen. Men jag säger min. Han är så ståtlig, men usch vad stel han var idag, fast inte lika stel som i onsdags innan jag skulle börja hoppa.
Men längtar till tisdag när jag ska iväg att kopa en ny kamera, måste bara ha. Så jag kan ta bilder och lägga upp, blir mycket roligare då :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen väntar Top Model. Gud vad roligt det ska bli att kolla på det. Oj förlåt nu missbrukade jag herrens namn, har gjort det lite väl ofta på sista tiden. Men det kanske inte gör så mycket, är som sagt inte troende, så jag kommer väl ändå till helvetet...men jag kan inte bry mig mig mindre.

Skönt var det att vara ute i friska luften idag iaf med sådant fint väder som vi har haft....å inte var det särskilt kallt heller...

Pussar å kramar
//Zozzooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0