15 minuter

Jo ni kommer väl ihåg att jag skulle börja med en ny rutin. Det gick bra i ca två dagar, sen blev det lite sämre. Men idag har jag gjort de där 15 minuterna, det blev tillägnat disken. Jag kan inte påstå att det var för att jag måste lägga ner 15 minuter på något städande utan mer för att jag verkligen behövde diska eftersom jag typ inte hade några bestick rena.

Men det känns väldigt bra nu när det är avklarat :) Lyssnade på min danslista medan jag diskade. Så då gick det fort må ni tro =D

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

jo visst var han de! kommer se den på tv/dvd, det är själv massproduktionen på honom som ja tycker är skammligt. va hittar du på ikväll då?

2009-10-30 @ 18:20:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0