Väldigt rolig dag :)

Som ni vet åkte jag in till stan idag för att gå på fotbollsmatch. Var på McDonalds och sedan på Waynes Coffe och köpte en Caffe Latte.
Sen gav jag mig av mot Stadion.
Kära stadion.
Så fint.

När moster och jag kom in på stadion var det en sådan känsla. Svårt att beskriva känslan. Men det kändes bra :) Såg klacken på andra sidan. Det var helt smockfull med folk.

Djurgården Kalmar
Visst är det mäktigt.

10 630 åskådare var det på matchen. Det var kul att se att så många supportrar var där för att stötta sitt lag =D
Jag kunde riktigt ta på stämningen. Det kändes riktigt bra i magen. Alla åskådare stod upp och jag och moster stod på raden längst fram. Såg så himla bra :)
Haginge slår in första målet. Ett riktigt snyggt skott, alla blir som galna, slänger sig runt varandras halsar och bara jublar rakt ut. Det var så himla skönt.
Djurgården-Kalmar
Djurgården-Kalmar
Lite bilder på spelarna.


I andra halvlek kom andra målet av Johannesson. Det var bra för då kände alla sig lite säkrare på att vi skulle vinna. Slutresulatet blev 2-0 till Djurgården =D

 

Sen skyndade vi hos hemåt. Jag blev bjuden på middag hos min moster. Det var ugnsbakad lax, potatis och romsås. Yummie. Till efterrätt glass, den ena lakrits/citron och den andra var ngt med choklad, fick lite minnesblackout nu vad den heter. Gott som tusan var det iaf =D

Nu kollar jag på Djävulen Bär Prada. Så himla bra film. Har sett den förut.

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Ayla

Jag gillade filmen, ville inte att den skulle ta slut, jag läser boken just nu har 2 kap kvar, ska nog läsa klart den ikväll :D tyckte att det var lite annorlunda, lite namn, yrken och sånt som skiljde sig i boken och filmen men båda är bra på sitt sätt!



Såg du den ikväll också?

2009-11-01 @ 23:39:36
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0