UPP OCH HOPPA..

Yes, jag är vaken. Ja det är klart jag är, annars skulle jag väl inte sitta här och skriva. Lyssnar på musik som vanligt, håller på att vakna till liv. Kollade ut för en stund sen, det har regnat, ovanligt. Men det är rätt så ljust, så kanske att det klarnar upp idag och inte är så grått och trist som igår :)

Måste komma ihåg att dricka vatten idag, annars kommer huvudvärken smygande. Jag vet jag är inte den bästa på att dricka vatten, eller andra vätskor som läsk, mjölk. Men gillar sådana drycker som är vätskedrivande som té och kaffe, och det är ju kanske inte så bra, måste dricka mer vatten...

Just nu är det mysigare under täcket, eller jag kan tänka mig att det är det, ni vet så där varmt och mysigt =D Just nu sitter jag och huttrar framför datorn, inget vidare för fötterna på det här kalla golvet. Tur jag har en varm kopp té i händerna så jag inte helt förgås av kyla. Det vore ju tragiskt. Men snart så, ska jag hoppa in i en varm dusch, det jobbiga med det är att jag kan bli stående där ett tag. Helst skulle jag vilja ha badkar, krypa ner i varmt vatten, fan vad nice. Men har ju tyvärr inget badkar :(

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0