Stallkväll

Blev hela kvällen uppe i stallet. Det var tänkt att jag skulle upp och mocka och sen kolla på hoppträningen som började sju. Trodde jag ja. Den började senare och dessutom drog det ut på tiden så vid tjugo över nio kom jag ifrån stallet.
När jag mockade ställde jag självklart upp Calippo i gången:
Calippos huvud och hals

Kratsade ur hovarna på han oxå.

När jag var klar med det gick jag upp och kollade på hoppträningen. Jag hade själv tänkt att vara med, men efter avramlingen i onsdags så blev det andra planer för min del.

Hoppträning
Men är rätt glad åt att jag inte var med, för jag känner mig inte redo för den slags träning som var. Är alldeles för ringrostig för det.
Nu ikväll känner jag mig alldeles stel, kan ju bero på att det var en rätt bra kyla ikväll och satt ju still och kollade på träningen. Dessutom känner jag att jag sitter fast uppifrån nacken och ner till svanken. Ingen skön känsla direkt. Men förhoppningsvis blir det bättre efter imorgon =D

Godnatt och Sov så gott!!
Puzz och Kram
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Jassy G

You ride horses? :D



I wanna learn how to. :(

2009-11-09 @ 23:23:47
URL: http://jassyg.blogg.se/
Postat av: MILEY

Sv: Ja visst är den! En av mina absoluta favorit låtar =)

2009-11-10 @ 00:30:31
URL: http://mileyo.blogg.se/
Postat av: sandra

det lät mysigt att vara hos mamma och pappa oxå juh:) Skönt med myshelger=)

2009-11-10 @ 02:34:14
URL: http://sandruuun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0