Snart är det dags för utgång..

Snart ska vi ut, eller ja runt tio. Men jag lär inte hinna blogga något mer innan vi drar. Måste ju göra mig iordning och lite så. Vi ska ut till ett ställe som heter Swing Inn här i Malmö. Jag är helt exalterad över det, för tydligern är det 28-årsgräns och jag är inte riktigt i den åldern, men det ordnar sig nog iaf =)

Vi har kollat på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jättebra tycker jag, men sen så körde vi ett kortspel samtidigt. Det var faktiskt riktigt roligt. Jag förlorade nog mest, men jag var nog oxå den som hade roligast. Fast jag är ju yngst och det är kanske så det är. Eller så är det bara crazy me =D

Bilder och så kommer upp imorgon tror jag. Vi åker hem härifrån Malmö tidigt imorgonbitti. Tåget går fjorton minuter över sju i morgonbitti. Här blir det inget sova av, men jag får väl sova hela tågresan upp. Eller så är det som vanligt att jag sitter och håller på med annat, t ex blogga eller läser bok. Nu har jag ju en jättebra bok att läsa också =D

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0