Så skönt..

Nu är jag tillrättad. Det är bättre, men måste tillbaka iaf två gånger till. Så helt loss är det ju inte, men kan röra mig lite bättre nu :)
Det regnade när jag kom fram till den stad jag skulle till.

Så himla nice. Men det blev ju inte bätte, för när jag kom ut från kiropraktorn så regnade det ännu mer.
Men då var jag hungrig, så jag smet in på ett mysigt litet fik.

Efter att jag ätit en macka och druckit en vatten så var det dags för mitt fika.

Efter fikat gick jag till lantmännen. Men jag hittade inget roligt där. Sedan kom mamma och hämtade mig. Så åkte vi till en hästaffär, men de hade ingen hjälm i min storlek. Men de skulle få in på fredag. Så jag får återvända dit en annan dag. Måste ju he en ny hjälm. Tack och lov så kan jag ha mammas hjälm så länge :)

 

Sen hängde jag med mamma till ridskolan där hon rider. Det var väldigt intressant att kolla på den lektionen. Efter det åkte vi till stallet där vår häst står och kvällsfodrade. Sen hem och åt middag. Och nu sitter jag bara och varvar ner innan jag ska krypa ner i sängen.

 

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Åh va gott med lussebulle :D

2009-11-17 @ 22:30:11
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag minns inte vilket lag det var :P Minnet är bra men kort:P Vad mysigt du verkar ha haft idag:)

2009-11-17 @ 23:37:28
URL: http://sandruuun.blogg.se/
Postat av: sannie

mainstream - frågestund på min blogg. shoot!

2009-11-18 @ 08:04:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0